indir
Clash of Clans indir
Clash of Clans Android
Mobil platformun en çok oynanan strateji oyunlarından olan Clash of Clans, 8.332.6 sürümüne güncellendi. Bu güncellemeyle birlikte artık karanlık büyü fabrikasından üç tane daha büyü yapabileceksiniz. Bunun yanı sıra 9. seviye bir şehir binasıyla yeni bir hava patlatıcı ekleyebilirsiniz. İndireceğiniz içerik sınırsız para hileli mod apk dosyasını içermektedir. 8.212.12 sürümü için mod apk çıktığında eklenecektir.
Sistem Gereksinimleri
  • Sürüm: Clash of Clans 8.332.9
  • Boyut: 62 MB
  • Gereken Android Sürümü: 4.0.3 ve üzeri
Kurulum
İndirme Linkleri

8 comments so far,Add yours

  1. Sağol admin çalışıyor

    YanıtlaSil
  2. BraveHeart diye klan kurdum gelin beylerrrrrr

    YanıtlaSil
  3. Yeni eklenenler açılıyor çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Lan 2 gündür indirmeye çalışıyorum indirdiğim hiç bi sitede açılmadı BURADA AÇILDI BEYLER İNDİRİNNNNN

    YanıtlaSil
  5. normal clash of clans ta hile nasıl yapiliyo bilen varsa cevaplasin

    YanıtlaSil
  6. Hay maşallah yorum yaz bulana kadar canım çıktı �� Arkadaşlar nedir bu takıntınız bu oyun en çok güncellenen oyunlar arasından birisidir. En başı çeken oyunlardan birisi bu diğeri Paramanya, Kritika ve Legent oyunları yani bu hile çalışmıyor demiyorum çalışıyor denedim. Bir server oluyor, yoğunluktan kapanıyor diğeri açılıyor. Tek sorunu sunucusudur bu oyunun onun dışında HİLE GÜNCELDİR. Başarı ile server ayarını yapanlar oyunda düzen yapıp konuşma yerine /autosave ve /saveall ile /save yapmayı ihmal etmesinler ben böyle yaparak girdiğimde kaldığım yerden devam ederek oynadım. Oyun zevk işidir takıntı haline getirmeyin yükleyin keyfine full yapın, duvar yapın sonra girmez ise girmesin �� Bu oyun sabır işidir ben 103 lvl yapıp sattım inşaat süresi yüzünden bunu yükledim intikam aldım zevki aldım sildim. Tekrar söylüyorum HİLE GÜNCELDİR sadece sunucuları deneyin. Herkese saygılar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Clash of Clans hileli mod apk indirdim arkadaşlarımı kekliyorum sağol admin

    YanıtlaSil
  8. Harbiden çalıştı çok sağol :D

    YanıtlaSil